Servicekantoorafdelingen

Wist jij dat Partou een eigen vastgoedafdeling heeft en dat er een team met pedagogisch coaches en adviseurs op het servicekantoor werkt? Op ons landelijk hoofdkantoor, gevestigd in Vianen, werken ruim 150 collega’s. Zij ontwikkelen het pedagogisch beleid en bieden onze pedagogisch medewerkers en vestingmanagers ondersteuning bij hun werkzaamheden. Zo zijn er twaalf verschillende servicekantoorafdelingen binnen Partou.

Klantenservice

Ben jij sociaal, maar ook servicegericht? De medewerkers van de afdeling Klantenservice weten hoe ze een klant zich koning kan laten voelen, waardoor er al snel een band ontstaat. Bovendien denkt dit hechte en dynamische team mee met potentiële en bestaande klanten, informeert over plaatsingsmogelijkheden van kinderen en stelt contracten op. Ook adviseren ze de vestigingsmanagers en regiomanagers over plaatsing van kinderen om te kunnen zorgen voor een optimale bezetting.

Kwaliteit & pedagogiek

Wil jij echt het verschil maken? De afdeling Kwaliteit & pedagogiek beschikt over enorm veel pedagogische kennis. Op deze afdeling wordt ons pedagogisch beleid ontwikkeld en richten ze zich op het optimaliseren van de kwaliteit van onze organisatie. De beleidsadviseurs, regioadviseurs en coaches van deze afdeling kunnen alle vraagstukken rond pedagogische kwaliteit van onze vestigingen beantwoorden en waar nodig bieden ze ondersteuning.

Marketing & Communicatie

Weet jij waar onze kansen liggen? De afdeling Marketing & Communicatie kijkt waar kansen in de markt liggen en hoe we hier op kunnen inspelen. Je moet daarbij denken aan het werken van onze naamsbekendheid, maar er ook voor zorgen dat Partou onder de aandacht komt bij klanten, op het juiste moment met het juiste middel. Belangrijke taken zijn klantonderzoek, organiseren van marketingcampagnes, zorgen voor een goede online zichtbaarheid en ondersteunen van vestigingsmanagers bij hun lokale communicatie.

Recruitment & Planning

Blijf jij zoeken tot je de juiste kandidaat hebt gevonden? Omdat er bij Partou meer dan 3000 mensen werken, hebben we een eigen afdeling Recruitment & Planning. Dit enthousiaste team is verantwoordelijk voor de werving en selectie van medewerkers en zorgt ervoor dat mensen die met verlof, ziek of met vakantie zijn, worden vervangen door onze eigen flexkrachten.

Debiteuren & crediteuren

Manage jij graag de geldstromen van een bedrijf? De Debiteurenadministratie maakt de facturen voor al onze ouders. De afdeling Crediteurenadministratie zorgt voor de verwerking en wekelijkse betaling van alle inkoopfacturen van onze leveranciers. Een belangrijke afdeling als het gaat om inkomsten en uitgaven.

HR

Hoe zorg jij ervoor dat medewerkers goed tot hun recht komen ? De afdeling HR focust zich op het vinden, binden en boeien van werknemers. Dit doen zij door het aantrekken, selecteren, belonen, begeleiden en ontwikkelen van mensen binnen onze organisatie.

ICT

Ben jij iemand die graag zijn/haar kennis van computers inzet om voor anderen het werk makkelijker te maken? Met meer dan 3000 werknemers, veel computers en tablets en allerlei systemen in de cloud die in ons werk onmisbaar zijn, kunnen we niet zonder de afdeling ICT. Dit trouwe team van medewerkers waarborgt de continuïteit van Partou op ICT-gebied.

Regiomanagers

Heb jij een helikopterview en heb je oog voor commerciële kansen? Als regiomanager ben je een vliegende keep en beweeg jij je dagelijks tussen verschillende locaties binnen jouw regio. Je stuurt tien tot vijftien vestigingsmanagers aan. Je voert gesprekken met gemeenten, scholen en andere kinderopvangorganisaties en weet als geen ander wat er speelt binnen jouw regio. Regiomanagers leveren zo een belangrijke bijdrage aan de commerciële, financiële, kwalitatieve en operationele doelstellingen van onze organisatie.

Secretariaat

Heb jij graag een baan met veel diversiteit? Het secretariaat is het aanspreekpunt voor de raad van bestuur, directie, staf- en regiomanagement. Zij beheren de agenda’s en verrichten secretariële werkzaamheden voor hen. Daarnaast ondersteunen zij ook de HR-manager.

Vastgoed & Facilitair

Hoe zorg jij ervoor dat niemand iets tekort komt? De afdeling Vastgoed & Facilitair is altijd op zoek naar de mooiste locaties voor onze vestigingen en onderhoudt en beheert de vestigingen. Zij regelen ook de huurcontracten en inrichting van de vestigingen, verhuizingen, verbouwingen en sluitingen. Daarnaast verzorgen zij de inkoop van alle gebruiks- en verbruiksmiddelen van hagelslag, speelgoed en CV-ketels tot en met bedrijfsauto’s. Door afspraken te maken met de leveranciers, maken zij de link tussen hun dienstverlening en de vestigingen.

Business Control

Ben jij graag in control en doe jij er alles aan om de doelstellingen van Partou te behalen? Business Control houdt zich voornamelijk bezig met de financiële kant van het bedrijf. Daarnaast denken ze een stapje verder. Deze afdeling ondersteunt en adviseert in besluitvorming en bedrijfsvoering, rekening houdend met kansen en risico’s in de markt, waardoor Partou haar strategie goed uit kan uitvoeren om haar doelstellingen te behalen. Dit doen zij onder meer door rapportages, begrotingen, beslissingscalculaties en analyses te maken.

Grootboek & PSA

Vind je werken met cijfertjes leuk? De afdeling Grootboek & Rapportage beheert de boekhouding en maakt diverse rapportages en analyseert de financiële cijfers voor het management en de directie. De afdeling personeels- en salarisadministratie (PSA) maakt de arbeidsovereenkomsten en betaalt maandelijks het salaris van alle collega’s. Zonder deze afdeling geen blije werknemers. Wil je meer weten over onze servicekantoorafdelingen? Lees de testimonials van Partou medewerkers en bekijk het filmpje over werken bij Partou.   Aan de slag bij Partou

BEKIJK DE VIDEO: WERKERVARINGEN VAN ONZE PARTOU COLLEGA'S

Content niet beschikbaar.
Accepteer cookies door middel van de cookiemelding te sluiten

Partou kinderopvang maakt gebruik van functionele en analytische cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen partou.nl. Hiermee kunnen we je beter helpen en tonen we advertenties op andere websites of social media op basis van jouw interesse. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten